Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Dowiedz się więcej




ON-LINE CONTROLLERS PLATFORM
Forum eSterownik.pl » posty użytkownika 'chmurka1010'

Pomógł: 8

Re:Regulacja zaworu 3d.
Added: 2014-01-26 19:32


oszczednie jest jak wynosi do 10st nie wiecej
Link to post
Re:Regulacja zaworu 3d.
Added: 2014-01-26 19:10


w zaleznosci jak ktos zalozyl skale od 0 do 10 czy od 10 do 0 najlepiej jak jest zalozony termometr to widac jaka temp idzie na podl. jak nie masz to reka na wyczucie sprawdzic co sie dzieje jak nim obrocisz
Link to post
Re:Regulacja zaworu 3d.
Added: 2014-01-26 18:50




rozdzielajacy to bardziej do ogrzania powrotu sie stosuje a mieszajacy stosuje sie zeby zaciagal wode z powrotu i na dom puszczal nizsza lub taka sama jak na piecu zalezy jak ustawimy trzpien pod galka w zawoze i obrucimy blaszke ze skala czy ma byc rozdzielajacy czy mieszajacy
Link to post
Re:Pomoc w ustawieniach
Added: 2014-01-26 18:28


jak ci pali duzo to przepaliles spora ilosc wegla a kiedy czysciles piec bo masz spaliny wysokie. w dodatku w ustawieniach sporo zmian jak zmieniasz to po jednym ustawieniu i odczekaj pare godzin. daj moc min i max ta sama zeby widziec co sie dzieje i na wykresach, histogramie i popielniku. wyczysc piec daj min i max taka sama teraz zimno to daj 16kw i dmuchawe 40% pozniej najwyzej zejdziesz na 12kw. jak beda spieki twarde to z dmuchawa po jednym oczku w dol jak beda niedopalki i ewent sadza to po oczku w gore i ust co jakis czas a nie co 5min. chyba ze masz juz wegiel i piec opanowany.
Link to post
Re:Bardzo proszę o pomoc w ustawieniach
Added: 2014-01-26 15:16


ja bym zrobil tak: jak nie ma termostatow. nie szkodzi ze jest najpierw 4d a
pozniej 3. chodzilo w tym ze na piecu ma wieksza temp pozniej 4d
podgrzewa troszke powrot i obniza wstepnie wode na grzejniki i podlogowke a
pozniej ten 3d obniza tylko  podloge. czyli 4d niech ust 60% na dom
pozniej na 3 drogowym niech obnizy na podlogi. moim zdaniem. i niech cwu+ mieszajaca ust. czyli na piecu ok 55-60 (dla ochrony jak zona sie martwi:) za zaworem 4d 45st i podlogi za 3d 35st. pozniej bedzie widac czy dalej zimno jak tak to mozna troche temp podkrecic
Link to post
Re:Programator CWU i CO
Added: 2014-01-24 21:59


Ja kiedyś kupilem kartę PCMCIA silicom etherhet + rs232 laczylem sie z czym popadnie czy w motoryzacji czy w RTV i dziela fakt ze kupilem nowa za jakieś 140zl ale widzialem ze ktoś teraz sprzedawal używana  za jakieś niewielkie pieniądze na allegro. Ta tez jest pod dos a zwykle przejsciowki do 50zl nie ze wszystkim się lacza
Link to post
Re:Dostęp do sterownika z telefonu.
Added: 2014-01-24 17:12


Ja na androidzie bez problemu się lacze i zmienia parametry oraz widzę wykresy ale ramu mam w telefonie 1gb i procek 2x1 ale mam tez Nokię n8 i juz wykresów nie widać może dlatego ze jest na symbianie ale pewnie wina w tym ze ramu za malo i za wolny telefon
Link to post
Re:Jak macie podlaczony silownik do zaworu 3d-4d
Added: 2014-01-22 22:44


Nataniej będzie chyba kupić zawór mieszkający termostatyczny 5/4 cala bo taki mam 4d zeby nie zmniejszal srednicy rury 28 zakres temp 45-65st lub 30-70st i zamontować go za 4d i sprawa będzie zalotwiona.
Link to post
Re:Jak macie podlaczony silownik do zaworu 3d-4d
Added: 2014-01-22 21:54


No i ze 100m 28miedzi no i później dość trochę 22 i 18 po prostu duży dom i nie chce puszczać za cieplej na grzejniki bo jak termostaty odcinają to powrót stygnie a później termostat otwiera i plynie chlodniejsza woda kotlatestowalem to w październiku.
Link to post
Re:Jak macie podlaczony silownik do zaworu 3d-4d
Added: 2014-01-22 21:47


Tak bym zrobil ale mam dużo wody i dl. dom część rur mam za karton gipsem i sa nie ocieplone fakt ze 1/2cala przez 2pokoje Jak bylo  cieplej to tez tak zrobilem calosc puscilem na dom i na krainy 60st ale spalanie bylo wieksze o jakieś 4kg przy +8st dom tez nie ocieplony dlatego chcialem puścić tylko tyle żeby woda do mycia byla ciepla nie wiecej.
Link to post
Re:Sprawdzony ekogroszek
Added: 2014-01-22 20:57


A ile placiliscie za tonę tego eko mialu z Piekar.
Link to post
Re:Jak macie podlaczony silownik do zaworu 3d-4d
Added: 2014-01-22 20:51


Ja na grzejnikach zamontowalem wszędzie termostaty  a stalą temperaturę chce trzymać  za zaworem 4d bo w instalacji CO mam wpiete dwa ogrzewacze wody i jak robi się zimniej na dworze to na dom idzie temp niższa o 2-3st a wtedy mam chlodniejsza wodę do mycia a znów jak jest cieplo na zewnątrz to na dom idzie za ciepla woda co znów tez jest nieekonomiczne. Wiec na dom chcialbym utrzymywać temp na wyjściu 49-50st caly czas a na piecu 57-60dla ochrony kotla
Link to post
Re:Programator CWU i CO
Added: 2014-01-21 22:00


Dopiescic zawsze mozna ale jest wazne ze dziala.
Link to post
Jak macie podlaczony silownik do zaworu 3d-4d
Added: 2014-01-21 21:37


Witam. Pytanie jak w temacie (Jak macie podlaczony silownik do zaworu 3d-4d). Mam zamontowany zawor ale jak temperatura spada to musze leciec do kotlowni i o milimetr odkrecac. chcialem kupic silownik ale chyba w naszych sterownikach ecoala nie ma wyjscia na sterowanie zaworem (czy w przyszlosci bedzie??) i bym musial dokupic jakis sterownik zaworu a to znow wydatek od 160zl. wiem ze mozna obnizyc temp CO i zawor na max otwarty i sterowac kotlem ale chcialem wieksza temp kotla utrzymac a zarazem stala temp na dom.
Link to post
Re:Sprawdzony ekogroszek
Added: 2014-01-21 21:23


czy ktos z was palil eko mialem piekary???
Link to post
Re:Rekuperator
Added: 2014-01-20 22:14


zawsze bedzie minimalnie slychac. nawet w zwyklym domu jak wlaczymy okap czy postawimy wentylator to slychac i prace silnika i szum powietrza. przesylam te zdjecia. rura 125 idzie od sufitu na dole, przez pomieszczenia na gorze na strych tam bedzie stal rekuperator i jedna rura ze strychu na zewnatrz













Link to post
Re:Dmuchawa do eCoal
Added: 2014-01-19 14:42


Ja mam 4d i cztery termometry po odpaleniu pieca i tak musicalem sprawdzać w cieplej wodzie bo piec co innego pokazywal i termometry. Pierwsze co to temp CO , wynosila na termometrze 70 bo czynnik w org otworze oszukiwal i dalem go na rurkę i przykrylem otulina i dalem parę trytek (opasek) a oszukiwal o 10st
Link to post
Re:Zawór czterodrogowy
Added: 2014-01-19 14:27


Do pieca byly dawane dwa plastikowe czyli wewn i zewn,  czujnik temp.podajnika, czujnik CO , czujnik powrotu i czujnik cwu
Link to post
Re:Zawór czterodrogowy
Added: 2014-01-19 13:48


ja mam podpiety pod czujnik podlogowki i widac temp jaka idzie na dom doradzil mi tak kolega strzecha i dziala
Link to post
Re:Dmuchawa do eCoal
Added: 2014-01-19 10:50


Ja o to pytalem i niby to normalne ze zwieksza obr.  chyba jest to dopalenie paliwa ze jak osiagnie zadana CO a temp spalin rosnie to dmuchawa jeszcze przez chwile dmucha na wyzszych a pozniej sie wyl.
Link to post
Privacy Policy
Safety
Users: 67 / Guests: 61 / Logged: 6 Copyright © 2010 ELEKTRO-SYSTEM s.c.
ul.Sienkiewicza 25 99-300 Kutno