Wystąpił problem z dostępnością numeru Serwisu. Do czasu uruchomienia numeru głównego prosimy o kontakt pod numerem 605-780-882

Profil użytkownika

Pawel_2020

 

 

Rejestracja: 2020-03-11 17:25

Logowanie: 2025-10-15 09:12

Urządzenia: 1

Tematy: 0

Posty: 1

posty użytkownika 
2021-11-25 18:23 Temat: Nowa usługa » Zgłoszenia dotyczące błędów - uwagi do APLIKACJI Android
  Pawel_2020 Posty: 1
slawtaz napisał » 2021-11-23 08:43


1. Po przejściu na nową usługę ikona statusu sterownika w "Moje systemy" jest cały czas szara.

W starej wersji można było zaobserwować czy łączymy się lokalnie (status kotła na zielono) czy z poza sieci lokalnej (status kotła na niebiesko) lub brak połączenia z kotłem (status kotła na szaro).