Profil użytkownika
posty użytkownika | ||||
Pierwsza stronaPoprzednia strona26 / 46Następna stronaOstatnia strona | ||||
|
||||
PrzemekP
![]() |
mateuszsz napisał » 2021-03-14 11:16 Panowie z Electro-system s.c. raczej przyjęli strategię milczenia w tych kwestiach to może podzielę się moimi obserwacjami i przemyśleniami ![]() Bardzo dziękujemy za obserwacje i przemyślenia. To może kilka słów wyprostowania tychże. Pożar w OVH nie zadział się w serwerowni gdzie są nasze serwery. Jak się jeszcze paliło to platforma działała. Problemy zaczęły się pojawiać w momencie ugaszenia pożaru i gdy OVH zaczęła wdrażać plan (jakikolwiek by on nie był - jakoś nas nie poinformowali - no ale pewnie mieli co innego na głowie). Czas dostępu do dysków był średnio po 3 sekundy - skoro pracujesz w IT wiesz że to raczej nie jest dobra wartość. I skoro też pracujesz w IT to może zdradź co mieliśmy zrobić żeby naprawić ? Biegać z wiaderkami i dane przenosić ? Co do planu przeniesienia się gdzie indziej - był plan przeniesienia się do Microsoft Azure. Niestety Azure jako Hub IoT ma swoje ograniczenia, które nasze sterowniki przekraczają (wielkość DeviceTwin czy też wielkość pojedynczego komunikatu) - ponownie - skoro jesteś z IT to wiesz o czym mówię. Nic więcej nie będę pisał ani komentował postów gdyż niezależnie od tego co powiem - jesteśmy tylko grupą miernych studenciaków na wolontariacie. ![]() |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
Pożar OVH
Prawdopodobnie ma to związek z tym wydarzeniem. Wczoraj wydawało się, że nas awaria ominie bo nasze usługi działały normalnie, ale jak widać coś musiało się zmienić. Próbujemy czy jesteśmy w stanie cokolwiek zrobić. |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
brawo102 napisał » 2021-02-22 22:25 Witam. Mam taki problem. Zarejestrowałem swój kociołek i ściągnąłem aplikację na telefon. I tak jak telefon jest podłączony do internetu domowego wszystko działa poprawnie i widzę parametry pieca na telefonie. Ale zaczyna się problem kiedy jestem po za miejscem zamieszkania i korzystam z internetu mobilnego w tedy nie widzę kociołka a nie jego parametrów a na aplikację pojawia się informacja żeby podać hasło i login do urządzenia po wpisaniu loginu i hasła hwilę myśli i dalej nic i chce dalej login i hasło. Do aplikacji musisz zalogować się danymi do platformy esterownik.pl. Jeżeli logujesz się danymi lokalnymi do sterownika (domyślnie root / root) to dostęp jest tylko w sieci lokalnej. |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
1000MB napisał » 2021-02-15 16:14 Do PrzemekP - trafiłeś 100% brakuje wybranego paliwa, ale wartość zasypu wpisywałem na panelu pieca, a tam nic nie wybiera się. Czy zatem należy ręcznie na stronie esterownik wybrać paliwo, aby mieć statystykę spalania itd. na bieżąco?. W takim bądź razie brakuje zaznaczenia, że paliwo jest jako domyślne - wtedy jest brane pod uwagę przy tworzeniu zasypów prosto ze sterownika |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
1000MB napisał » 2021-02-15 14:35 U mnie w statystykach nie oblicza średniej zużycia opału, mocy kotła, kosztów itd. reszta zasypy i inne działa po 5 dniach stop-u. Czy otrzymujecie sms-y z alarmami?. Ustawiłem powiadomienia kilka dni temu i nic nie przyszło, a były sprowokowane alarmy. Płatne to usługa? Sprawdź jakie paliwo zostało wybrane przy zasypie z 8 lutego. Linia na 0.0kg/d pokazuje, że albo brakuje wybranego paliwa, albo paliwo wybrane nie ma podanego współczynnika. |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
krzysiek80 napisał » 2021-02-14 17:40 Witam mam pytanie mianowicie zainstalowałem ta apke w tel ecoal mobile zalogowalem sie i dalej jest problem ,co mam zrobic zeby mi sie pokazalo urzadzenie Z tego co widzę, nie masz żadnego urządzenia ONLINE przypisanego do swojego konta. Napisz coś więcej co to za sterownik i jak jest podłączony - będzie łatwiej coś pomóc |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
loblob napisał » 2021-02-12 10:23 Budgie1 dzięki za info. LeOn22 albo nie legelne albo Wiem kto jest pod tym kryptonimem... Twój sterownik jest widoczny publicznie - więc każdy może zobaczyć jakie masz ustawienia - i rzeczywiście masz ustawiony czas pracy podajnika na 8 sekund. |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
kosa78 napisał » 2021-02-07 20:50 dodane 2021-02-07 20:50wszystko ok, ale nie działają wykresy ani w aplikacji ani w przeglądarce Teraz wszystkie dane muszą zostać zsynchronizowane - chwilę to potrwa |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
Te ustawienia IP w sterowniku to są ustawienia fabryczne, z takimi sterownik opuszcza produkcję
DHCP w sterowniku prawdopodobnie jest na NIE. Jeżeli przestawisz DHCP na tak powinien zmienić się adres IP oraz maska i Brama. Możesz też zostawić DHCP na NIE i zostawić adres IP taki jaki jest, Maskę zmienić na taką jaką pokazał IPCONFIG (255.255.255.000) oraz Bramę na 192.168.0.1 Ponownie odsyłam do linku podanego wcześniej. |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
W ustawieniach routera nie pomogę - nie wiem co to za router - ile routerów tyle możliwych opcji.
Co do ustawień sterownika. Czy możesz napisać dokładnie co uzyskujesz za wyniki z wiersza poleceń po wpisaniu ipconfig (na komputerze podłączonym do tego samego routera co sterownik) Oraz podaj dokładnie wszystkie ustawienia z konfiguracji internetu w sterowniku |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
kosa78 napisał » 2021-02-07 18:30 DHCP jest na Tak, a tą bramkę gdzie przestawić w sterowniku czy w aplikacji ? w aplikacji mam bramka 192.168.0.255 a w ustawieniach routera bramka domyślna 10.255.253.3 Polecam ten link Skoro DHCP jest na TAK, to wszystko wskazuje na to, że router blokuje wyjście na świat i sterownik nie ma dostępu do internetu. Widzisz go w sieci lokalnej (poprzez aplikację na Android) ale brakuje możliwości zarządzania zdalnego. Musisz sprawdzić czy router nie blokuje ruchu wyjściowego (jakiś FireWall, poblokowane porty lub coś podobnego) |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
No to na 99% jest błędnie ustawiona brama w sterowniku. Sprawdź czy DHCP jest ustawione na TAK. Prawdopodobnie ustawienia fabryczne adresu IP sterownika pasują do Twojej sieci, ale nie pasuje domyślna Brama. |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
A działa aplikacja, jak jesteś poza zasięgiem WiFi?
|
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
kosa78 napisał » 2021-02-07 15:32 Witam mam taki problem jak w tytule, przez aplikację na androida wszystko działa. Usunąłem urządzenie i chciałem dodać na nowo ale nie mogę, na sterowniku cały czas jest offline. Sterownik podłączony z routerem kablem. Kabel sprawny sprawdzałem podłączając laptopa. Jakieś sugestie ? Skoro jest OFFLINE to znaczy, że sterownik nie ma dostępu do internetu. Sugeruję sprawdzić ustawienia IP / Maska / Brama / DHCP |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
zbigniewmarek napisał » 2021-01-30 13:36 witam moja głowica nie trzyma równej temperatury Patrząc na wykres temperatury w pokoju to nie wiem dlaczego uważasz, że głowica nie trzyma temperatury. Przy kotle na paliwo stałe ciężko jest uzyskać płaską linię - kocioł potrzebuje chwili żeby dostarczyć ciepło do grzejnika - przez ten czas głowica otwiera się coraz bardziej aż w końcu gdy kocioł nadgoni. |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
pppwww888555 napisał » 2021-01-26 06:20 Cześć. Mógłby ktoś poratować, od października 2020 do dziś nie pojawiają mi się statystki. Myślałem że być może to coś z serwerami - no ale to by chyba trwało za długo... Proszę o pomoc. Statystyki wyświetlają się prawidłowo - ciągła zielona linia na poziomie 0kg/dobę. Brakuje albo wybranego paliwa przy zasypach, albo zakup paliwa nie ma podanego współczynnika podawania. |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
Marius napisał » 2021-01-23 20:27 Witam.Mam taki sam wzmacniacz Tp link i nie mogę się połączyć ze sterownikiem.Czy muszę zmieniać w sterowniku IP,Brama, czy samo się automatycznie zmieni.Internet dochodzi do wzmacniacza tyle że pokazuje mi jedną kreskę zasięgu? Napisz coś więcej o sterowniku, która wersja sterownika, czy diody przy porcie Ethernet po podłączeniu do TpLinka mrugają / świecą / nie świecą ?? |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
wkowal10 napisał » 2021-01-20 20:52 Panowie. Jak w temacie. Czy działają statystyki na 0.3.1.6 Działają. U Ciebie brak wykresów bo brakuje zakupów paliwa. Po dodaniu zakupu ( z datą wcześniejszą niż pierwszy zasyp od którego chcesz zacząć statystyki) musisz edytować każdy wpis o zasypie i wszędzie wybrać paliwo z wcześniej dodanego zakupu. W zakupie najważniejszym parametrem jest współczynnik podawania paliwa |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
||||
|
||||
PrzemekP
![]() |
pitaszek napisał » 2021-01-18 10:10 @PrzemekP Jeżeli restart usługi miał coś pomóc, to nie pomógł. Z kulawo działającej usługi zrobiła się martwa usługa. Brak wykresów (w tym wykresów z radiówek) oraz statystyk. Wniosek - nie pyskować bo możesz mieć gorzej? Słuszna uwaga - nie warto nic mówić - więc pominę wywód milczeniem. |
|||
Pierwsza stronaPoprzednia strona26 / 46Następna stronaOstatnia strona | ||||