Wystąpił problem z dostępnością numeru Serwisu. Do czasu uruchomienia numeru głównego prosimy o kontakt pod numerem 605-780-882
Forum  Pello v3.5 / v4.0  oprogramowanie panela sterującego do sterownika pello v4 Subskrybuj
2025-10-30 19:10
  zaneta Posty: 3 Ostrzeżenie: 0
Witajcie mam od niedzieli problem z PANELEM po aktualizacji oprogramowania.Pojawił mi się komunikat z informacją 
"cytuję :wymagana aktualizacja oprogramowania panela.Obecnie panel może nie działać poprawnie ze sterownikiem.Jeśli jest podłączony do sieci internet: kliknij przycisk-V aby automatycznie pobrać aktualizację." poniżej napis z numerem wersji wymaganej CD3 2.0.5.46 " KONIEC CYTATU  I TU ZACZĘŁY SIĘ "SCHODY" nie pobiera się automatycznie, idzie proces do połowy i zawraca i tak od kilku dni.POPROSIŁAM i był informatyk -nic nie ruszał tylko połączył się przez komputer do sterownika -polecił aktualizacje i nic :( miel w kółko.Sterownik nie działa poprawnie bo panel ma inne oprogramowanie 
OBECNIE NA PANELU JEST WERSJA CD 2.0.5.38 
JAK NA BOGA TO NAPRAWIĆ.JESTEM BEZRADNA BO AŻ TAK TO SIĘ NIE ZNAM ale RADZĘ SOBIE JAK MOGĘ.Proszę o pomoc.To niby proste, sam powinien pobrać, a jednak coś nie idzie jak trzeba.Mam sterownik PELLO v4 kocioł OGNIWO EKO PELLET 18KW. Pozdrawiam i z góry dziękuje.A i wysłałam zapytanie do działu e-sterownik -czekam na jakieś informacje. 
dodane 2025-10-30 18:10dodam ze informatyk połączył się z lokalną stroną sterownika i tam w opcji poleceń wybierając "aktualizacja panela lcd" -  panel pobiera i widzę na panelu postęp pobierania  tak do połowy i w koło. 
2025-10-30 19:42
  PrzemekP Posty: 960 Ostrzeżenie: 0 ELEKTRO-SYSTEM / ADMIN
Problemem jest połączenie internetowe - sterownik nie jest w stanie pobrać całego pakietu do aktualizacji. Po pobraniu części oprogramowanie najprawdopodobniej traci połączenie i pobieranie jest przerywane.

Można zaktualizować panel pobierając soft na kartę microSD i wykonując proces aktualizacji. Proces opisany tutaj w FAQ


Polecam skontaktować się z serwisem: tel.: (+48) 574 443 555, na pewno doradzą
2025-10-31 05:22
  zaneta Posty: 3 Ostrzeżenie: 0
Dziękuję, informatyk jak był to też tak w zasadzie mówił jak już nie szło nic. Nie chciał tylko jeszcze nic robić bez upewnienia się.Zadzwonię jeszcze i wszystko ustalę z serwisem.Dziękuję Przemek 
Użytkownicy online: Grzes, Mihai122, Patrycja255, superpalacz