Wystąpił problem z dostępnością numeru Serwisu. Do czasu uruchomienia numeru głównego prosimy o kontakt pod numerem 605-780-882
Forum Aplikacje mobilne Nie działa apka po za domem Subskrybuj | ||||
Pierwsza stronaPoprzednia strona2 / 2Następna stronaOstatnia strona | ||||
|
||||
rj1972
![]() |
Ja nigdy nie spotkałem się z turkusowym ptaszkiem. Lepiej by się kobieta wypowidziała w temacie. Ale ja u siebie widzę faktycznie 3 kolory: czysto zielony na wifi, inny odcień zielonego (może to być turkusowy) na danych komórkowych i czerwony krzyż jako brak dostępu. Jeśli widzisz ptaszek potencjalnie turkusowy lub inny zielony ale nie czerwony to masz problem z telefonem lub z netem. Ptaszek to aktywne łącze ale bardzo słabe. Tak sądzę.
|
|||
|
||||
Shrek
![]() |
Tak zamontowana ....
No żona powiedziała że to turkus hehe ... posprawdzam to jeszcze ile moge i umiem |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
Shrek napisał » 2024-01-12 22:50 Tak zamontowana .... No żona powiedziała że to turkus hehe ... posprawdzam to jeszcze ile moge i umiem Jakimi danymi jesteś zalogowany do aplikacji ? Musisz się zalogować takim samych loginem / hasłem jak przy logowaniu się na esterownik.pl. |
|||
|
||||
Shrek
![]() |
Takimi samymi
|
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
rj1972 napisał » 2024-01-12 21:53 Ja nigdy nie spotkałem się z turkusowym ptaszkiem. Lepiej by się kobieta wypowidziała w temacie. Ale ja u siebie widzę faktycznie 3 kolory: czysto zielony na wifi, inny odcień zielonego (może to być turkusowy) na danych komórkowych i czerwony krzyż jako brak dostępu. Jeśli widzisz ptaszek potencjalnie turkusowy lub inny zielony ale nie czerwony to masz problem z telefonem lub z netem. Ptaszek to aktywne łącze ale bardzo słabe. Tak sądzę. Źle sądzisz. zielony - telefon jest w tej samej sieci co sterownik turkus - sterownik jest online ale telefon jest w innej sieci (niezależnie czy to dane komórkowe czy WiFi sąsiada) czerwony - sterownik offline Shrek - Twój sterownik jest online i nie ma problemu z dostępem do niego. Sprawdź czy na pewno jesteś zalogowany do aplikacji danymi z eSterownik.pl |
|||
|
||||
Shrek
![]() |
Posprawdzałem wszystko ... i jest już ok ... tylko odświeżanie danych trwa meeega długo
Dziękuję wam wszystkim za pomoc. A pytanie z innej beczki bo stało się coś co mi nigdy się nie zdażyło i to 2 razy. Sterownik jakby się zaciął piec chodził na mega obrotach przez całą noc. Podawał co 3 sekundy węgiel. Rano jak poszedłem zaglądnoć do pieca to pod paleniskiem miałe pełno niespalonego węgla z popiołem temperatura dość dużo ponad zadaną ... wystraszyłem się troche ale gdy otworzyłem zasobnik żeby zobaczyć ile zostało w środku węgla to po zamknięciu wróciło wszystko do normy. Z popielnika za jedną noc wyciągłem 3 wiadra niespalonego węgla z popiołem oraz ogarkami węgla, a w zasobniku było poniżej połowy. Co można z tym fantem zrobić? Da się zresetować sterownik? Czy to pomoże? |
|||
|
||||
Myk-Myk
![]() |
Witam, mam problem z dodaniem urzadzenie ....caly czas wyskakuje komunikat < wystapil blad podczas parowania urzadzenia> co moze byc przyczyna ???
|
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
Myk-Myk napisał » 2024-10-27 10:25 Witam, mam problem z dodaniem urzadzenie ....caly czas wyskakuje komunikat < wystapil blad podczas parowania urzadzenia> co moze byc przyczyna ??? Jaki sterownik próbujesz dodać ? Jest widoczny w sieci lokalnej ? |
|||
|
||||
krisgam
![]() |
Witam. Czy można na pace mieć dwa piece?. Jeden krisgam mam ,chciałbym mieć podgląd na drugi. stankoc. Jak to zrobić
|
|||
|
||||
MateoKoc
![]() |
krisgam napisał » 2025-10-05 08:28 Witam. Czy można na pace mieć dwa piece?. Jeden krisgam mam ,chciałbym mieć podgląd na drugi. stankoc. Jak to zrobić Dodaj do jednego konta drugie urządzenie. ![]() |
|||
|
||||
krisgam
![]() |
Ale stankoc jest widoczny w sieci , mnie chodzi abym go miał na aplikacji tel android.
Jeden piec krisgam mam na pace.Chciałbym mieć też stankoc. Oraz jak uruchomić powiadomienia SMS o alarmach będąc w sieci transferu danych czyli inna sieć niż pracuje w domu Telefon- plusa Piec- pley dla krisgam Piec- Orange dla stankoc |
|||
|
||||
MateoKoc
![]() |
Skoro masz oba urządzenia dodane do jednego konta, to powinieneś widzieć oba w aplikacji.
Może wyczyść dane aplikacji i ponownie się zaloguj. |
|||
Pierwsza stronaPoprzednia strona2 / 2Następna stronaOstatnia strona | ||||