Od poniedziałku (14.04.2025r) planowane są prace przy usłudze Zdalnego dostępu dla sterowników 3.5/4.0.
W poniedziałek mogą wystąpić chwilowe przerwy w dostępie do usługi.
Dane archiwalne (wykresy i statystyki) będą uzupełniane na bieżąco - może to potrwać dłuższy czas.
W poniedziałek mogą wystąpić chwilowe przerwy w dostępie do usługi.
Dane archiwalne (wykresy i statystyki) będą uzupełniane na bieżąco - może to potrwać dłuższy czas.
Forum eCoal.pl Brak wykresów Subskrybuj | ||||
|
||||
Deredas
![]() |
||||
|
||||
leON22
![]() |
Rozumiem , że wcześniej były widoczne
![]() ![]() |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
Deredas napisał » 2021-03-29 02:04 Witam, za pośrednictwem zdalnego dostępu nie mogę zobaczyć żadnego wykresu. Czy należy zaktualizować coś w win10 ? Wygląda na to, że masz problem z baterią na płycie. Jeżeli masz możliwość sprawdź poziom jej napięcia, lub wymień. |
|||
|
||||
Deredas
![]() |
Nie używałem ogólnie zdalnego dostępu od przeszło 5 lat...czy możesz mi napisać jaki typ baterii mam kupić aby ją wymienić ? Jestem obecnie 100km od kotła i nie mam możliwości sprawdzenia jaki typ baterii tam jest. Z góry dziękuję za pomoc.
|
|||
|
||||
leON22
![]() |
Bateria CR1220 3V.
|
|||