Forum eCoal.pl Brak wykresów Subskrybuj | ||||
|
||||
Deredas
|
||||
|
||||
leON22
|
Rozumiem , że wcześniej były widoczne pewny
|
|||
|
||||
PrzemekP
|
Deredas napisał » 2021-03-29 02:04 Witam, za pośrednictwem zdalnego dostępu nie mogę zobaczyć żadnego wykresu. Czy należy zaktualizować coś w win10 ? Wygląda na to, że masz problem z baterią na płycie. Jeżeli masz możliwość sprawdź poziom jej napięcia, lub wymień. |
|||
|
||||
Deredas
|
Nie używałem ogólnie zdalnego dostępu od przeszło 5 lat...czy możesz mi napisać jaki typ baterii mam kupić aby ją wymienić ? Jestem obecnie 100km od kotła i nie mam możliwości sprawdzenia jaki typ baterii tam jest. Z góry dziękuję za pomoc.
|
|||
|
||||
leON22
|
Bateria CR1220 3V.
|
|||