Usługi zdalnego dostępu powoli powinny wracać do normy.
Za wszystkie utrudnienia przepraszamy
Forum  eCoal.pl  Brak wykresów Subskrybuj
2021-03-29 02:04
  Deredas Posts: 221 Ostrzeżenie: 0
Witam,
za pośrednictwem zdalnego dostępu nie mogę zobaczyć żadnego wykresu.
Czy należy zaktualizować coś w win10 ?

dodane 2021-03-29 02:04
2021-03-29 06:40
  leON22 Posts: 4790 Ostrzeżenie: 1
Rozumiem , że wcześniej były widoczne  pewny
2021-03-29 10:48
  PrzemekP Posts: 1028 Ostrzeżenie: 0 ELEKTRO-SYSTEM / ADMIN
Deredas napisał » 2021-03-29 02:04

Witam,
za pośrednictwem zdalnego dostępu nie mogę zobaczyć żadnego wykresu.

Czy należy zaktualizować coś w win10 ?


Wygląda na to, że masz problem z baterią na płycie. Jeżeli masz możliwość sprawdź poziom jej napięcia, lub wymień.
2021-03-29 15:03
  Deredas Posts: 221 Ostrzeżenie: 0
Nie używałem ogólnie zdalnego dostępu od przeszło 5 lat...czy możesz mi napisać jaki typ baterii mam kupić aby ją wymienić ? Jestem obecnie 100km od kotła i nie mam możliwości sprawdzenia jaki typ baterii tam jest. Z góry dziękuję za pomoc.
2021-03-29 17:08
  leON22 Posts: 4790 Ostrzeżenie: 1
Bateria CR1220 3V. 
Users on-line: