Od dnia 16.10.2024 zostały wyłączone stacjonarne numery telefonów. Zapraszamy do kontaktu pod numerem: 574 443 555.
Forum  eCoal.pl  Brak wykresów Subskrybuj
2021-03-29 02:04
  Deredas Posty: 6 Ostrzeżenie: 0
Witam,
za pośrednictwem zdalnego dostępu nie mogę zobaczyć żadnego wykresu.
Czy należy zaktualizować coś w win10 ?

dodane 2021-03-29 02:04
2021-03-29 06:40
  leON22 Posty: 6382 Ostrzeżenie: 3
Rozumiem , że wcześniej były widoczne  pewny
2021-03-29 10:48
  PrzemekP Posty: 855 Ostrzeżenie: 0 ELEKTRO-SYSTEM / ADMIN
Deredas napisał » 2021-03-29 02:04

Witam,
za pośrednictwem zdalnego dostępu nie mogę zobaczyć żadnego wykresu.

Czy należy zaktualizować coś w win10 ?


Wygląda na to, że masz problem z baterią na płycie. Jeżeli masz możliwość sprawdź poziom jej napięcia, lub wymień.
2021-03-29 15:03
  Deredas Posty: 6 Ostrzeżenie: 0
Nie używałem ogólnie zdalnego dostępu od przeszło 5 lat...czy możesz mi napisać jaki typ baterii mam kupić aby ją wymienić ? Jestem obecnie 100km od kotła i nie mam możliwości sprawdzenia jaki typ baterii tam jest. Z góry dziękuję za pomoc.
2021-03-29 17:08
  leON22 Posty: 6382 Ostrzeżenie: 3
Bateria CR1220 3V. 
Użytkownicy online: Dejwid46, mathen, mister_b, Pudelski7, Rafal17, rsw255, ViktorG