Usługi zdalnego dostępu powoli powinny wracać do normy.
Za wszystkie utrudnienia przepraszamy
Forum  eCoal.pl v3.5  Czy ktoś próbował zmienić palnik w eMce na inny? Subskrybuj
First pagePrevious page2 / 2Next pageLast page
2021-02-06 22:12
  verb Posts: 144 Ostrzeżenie: 1
No i ? Chodzi na sporej mocy. Ot i zagadka. Widać że dawno wy...łeś ten durny ruszt, a paliwo całkiem spoko. Ciekawe jak długo będziesz w stanie je kupować. Marek.. mi się nie chce, ale jak ktoś gaworzy że burner jest OK, to mi żyła wyłazi.
2021-02-06 22:14
  Ameno25 Posts: 2754 Ostrzeżenie: 0
Cobra89 napisał » 2021-02-06 22:02
Prosze bardzo tak pali u mnie https://youtu.be/Lodqjd-fD7U



i czego wiecej chcieć 
2021-02-06 22:20
  Walter Posts: 131 Ostrzeżenie: 0
verb napisał » 2021-02-06 18:56

Jak czytam, że w burnerze ktoś ma popiół "jak z papierosa" to śmiać się chce. To najgorszy palnik jaki można mieć, ale czemu nie, możecie się oszukiwać hehe.
Wymiana na bartora, czy małą ekoenergię nie jest skomplikowana: napęd pasuje, mocowanie do kotła - niewielki problem. Zasobnik -  trzeba dorobić ramkę. Jak ktoś umie coś uciąć, pospawać to z palcem w nosie. Jak ktoś nie umie, to pozostaje mu bator + plus zamówiona ramka (robią). I bator i ekoenergia to dobre palniki, radzą sobie sporo lepiej niż to gówno z ICHPW.






Kolego, kiedyś gdzieś tu udostępniłem zdjęcie popielnika, osobiście mi zwisa co kto myśli, wiem co mam, i nie mam zamiaru tu nikogo na siłę przekonywać, wiem tylko tyle że popielnik wymieniam co 3-4 tygodnie, bo mam jeszcze jeden na podmianę. Co do spalin to dokładnie takie były, żadne kieszenie, jazda cały czas w automacie, na ścianach komina skraplała się woda, gdyby nie komin z cegły to paliłbym grenpalem. Póki co palę wesołą groszek 2 w zimie, a w lecie karlik i mi to pasuje. W przyszłości przejdę na gaz plus pompa ciepła+PV.
2021-02-06 22:59
  leON22 Posts: 4789 Ostrzeżenie: 1
verb napisał » 2021-02-06 22:12
No i ? Chodzi na sporej mocy. Ot i zagadka. Widać że dawno wy...łeś ten durny ruszt, a paliwo całkiem spoko. Ciekawe jak długo będziesz w stanie je kupować. Marek.. mi się nie chce, ale jak ktoś gaworzy że burner jest OK, to mi żyła wyłazi.

Potwierdzam , że spalanie w moim "Burku" jest K
2021-02-07 00:55
  DamianOwczarek Posts: 231 Ostrzeżenie: 2
makog napisał » 2021-02-06 21:36
Za satrych dobrych czasow byl tu moj post wraz z fotami i dokladnym opisem co i jak zrobic aby wsadzic ekoenergie ale moze tez byc batory zamiast brunera-s, niestety pewnego dnia zostal ocenzurowany i wywalony z tego forum, az sie dziwie Romkowi ze chce sie mu tu jeszcze pisac heh :(. Jednak na miejscu autora postu meczyl bym ogniwo w celu kupna palnika z eco plus + pasuje bez zadnych przeróbek. 

Ja sobie radzę z burnerem i nie mam potrzeby wymiany, zakładałem wątek z ciekawości i z tego samego powodu dzwoniłem do ogniwa
dodane 2021-02-07 00:54https://youtu.be/jX4hAOTbxuw
dodane 2021-02-07 00:55
leON22 napisał » 2021-02-06 22:59
verb napisał » 2021-02-06 22:12
No i ? Chodzi na sporej mocy. Ot i zagadka. Widać że dawno wy...łeś ten durny ruszt, a paliwo całkiem spoko. Ciekawe jak długo będziesz w stanie je kupować. Marek.. mi się nie chce, ale jak ktoś gaworzy że burner jest OK, to mi żyła wyłazi.

Potwierdzam , że spalanie w moim "Burku" jest K

2021-02-07 01:01
  leON22 Posts: 4789 Ostrzeżenie: 1
I żeby nie było, nie napisałem tego specjalnie żeby komuś "żyła wylazła"  Jak ktoś nie wierzy, zapraszam na rekonesans do mojej kotłowni  
PS. Po ostatnich testach z deflektorem ceramicznym i bez odczucia są mieszane, a dokładnie na plus bez...  
2021-02-08 08:05
  verb Posts: 144 Ostrzeżenie: 1
Jeden na 100 fiacików zamykał licznik. Inne można było regulować, a i tak efekty marne.
2021-02-08 16:27
  leON22 Posts: 4789 Ostrzeżenie: 1
Podobnie jak na 10-ciu rudych , 11-tu jest wrednych 
First pagePrevious page2 / 2Next pageLast page
Users on-line: