W nowym sofcie do sterowników PELLO dodaliśmy obsługę BUFORA. Więcej informacji na forum lub w tym pliku
Forum  eCoal.pl v3.5  Ogniwo eko plus m14kw. Subskrybuj
2020-09-28 19:02
  laki88 Posty: 48 Ostrzeżenie: 0
Witam. Mam zamontowany piec jak w temacie ogniwo eko plus m14kw. Jestem zielony w temacie ustawień. Co proponujecie na poczatek? Rozpalić i wrzucić w automat czy jakieś ustawienia? 
2020-09-28 19:35
  leON22 Posty: 6494 Ostrzeżenie: 3
Na początek opisz swoją instalację i udostępnij sterownik, automat na początek możesz włączyć jak Ci spasuje to możesz z nim zostać do końca  
2020-09-28 20:04
  laki88 Posty: 48 Ostrzeżenie: 0
No właśnie taki jestem zielony że nie wiem jak opisać instalacje. Wiem że jest pompka zawór sterowany ręcznie ten co puszcza na kaloryfery. Mam siłownik do zamontowania ale narazie nie jest zamontowany. Zbiornika ciepłej wody nie mam podłączonego. Napewno zaraz mnie zjedziecie ze ciemny jestem. 
2020-09-28 21:02
  leON22 Posty: 6494 Ostrzeżenie: 3
Każdy był kiedyś "ciemny jak tabaka w rogu"  Zamontuj ten siłownik, wszystkie czujniki i resztę dopiero wtedy pogadamy  
2020-09-29 07:32
  laki88 Posty: 48 Ostrzeżenie: 0
Ok. Jak ogarnę ten siłownik to dam znać. A mam takie pytanko jak np go rozpalę ustawie temp kotła na np 60 stopni to ma być cały czas taka temp? Co robimy jak na polu jest ciepłej i nie potrzebuje grzania pomieszczeń? Mogę zjechać tym siłownikiem (albo recznym zaworem na minimalna temperaturę) a w nocy np podkręcić? Na jakiej to zasadzie się odbywa 
2020-09-29 09:53
  leON22 Posty: 6494 Ostrzeżenie: 3