W nowym sofcie do sterowników PELLO dodaliśmy obsługę BUFORA. Więcej informacji na forum lub w tym pliku
Forum  eCoal.pl v3.5  Ogromne spieki. Subskrybuj
2018-11-25 09:15
  Snopek Posty: 23 Ostrzeżenie: 0
Jak w temacie. Są ogromne, zawieszają się co parenascie godzin. W tych parametrach retortowy ecoal jest mała możliwosc regulacji powietrzem i nie daje rady tego zniwelowac.
U sasiada ten sam wegiel i jest git.
2018-11-25 09:36
  konto usunięte Posty: 10188 Ostrzeżenie: 0
ustaw sobie grupowe , 
2018-11-25 09:47
  Snopek Posty: 23 Ostrzeżenie: 0
Chcialbym ale nie wiem jak bo grupowe mam na lato ustawione. Tam moc pieca mam chyba na 8kw to nie wiem czy to wystarczy zmienic czy cos wiecej.f edit ustawilem sobie na probe jest niedziela to potestuje jak cos zmienic to prosze o doradzenie
2018-11-25 11:54
  konto usunięte Posty: 10188 Ostrzeżenie: 0

Witam wszystkich. Jestem zupełnie zielony jeśli chodzi o ustawienia sterownika. Mam ustawioną pracę automatyczną, zawór 4D na 6, wentylator korygowałem nawet do -5%, i kalafiory, które po kilku dniach w tylnej części podniosły ruszt awaryjny (teraz zaglądam codziennie i nie pozwalam na to). Zdarzyło się 3-4 razy w popiele niedopalony węgiel więc zmniejszyłem o 2 sek. czas pracy podajnika na podtrzymaniu (nie wiem czy coś pomoże).
Poproszę o merytoryczne wypowiedzi bez "na  uj to" lub "po cholerę tamto" ponieważ dopiero się uczę i nie wiem jak to ogarnąć . O grupowym nie mam pojęcia więc nie przestawiam.
esterownik.pl/device/17964
2018-11-25 11:59
  Skrzat1978 Posty: 1 Ostrzeżenie: 0
witam u mnie też spieki piec ogniwo ekoplus 25kw ustawiony retorowy grupowy czym regulować zeby zniwelować ten problem powietrzem czy?prosze o porade.
2018-11-25 12:14
  jurasa4 Posty: 6 Ostrzeżenie: 0
@jerzyruno