Rozgrzewamy jesienne temperatury i z tej okazji przygotwaliśmy dla Państwa OBNIŻKI CENOWE wybranych produktów w naszym sklepie eSterownik.pl!
W zakładce "PROMOCJA" znajdziecie wszystkie produkty objęte rabatem
Forum  eCoal.pl  komunikat LOADING i tyle. Pomocy Subskrybuj
First pagePrevious page2 / 2Next pageLast page
2020-04-13 11:58
  Iven Posts: 1 Ostrzeżenie: 0

Cześć .
Jaką pojemność minimalnie powinna mieć karta SD , oczywiście z możliwośćią podglądu w internecie i mobilnie.?
2020-04-13 12:13
  leON22 Posts: 5961 Ostrzeżenie: 3
S_76 napisał » 2018-01-28 22:15
Podepnę się pod wątek, gdyż miałem dziś podobną przygodę. Nad ranem kocioł przestał pracować, na wyświetlaczu co kilka sekund wyświetlał się komunikat "Loading", w skrzynce sterownika co chwilę "cykał" stycznik / przekaźnik. Nie pomagało włączanie / wyłączanie sterownika. Pierwsza myśl - sterownik padł . Na szczęście po wyjęciu karty sterownik normalnie ruszył. Pomyślałem, że może karta jest przepełniona (to już 7 sezon grzewczy), ale po podłączeniu do komputera okazało się, że na 1 GB karcie jest tylko ok. 240 MB danych. Z karty bez najmniejszego problemu skopiowałem wszystkie pliki, po czym ją sformatowałem i ponownie przeniosłem na nią pliki. Po włożeniu karty do sterownika wszystko działa jakby nigdy nic. W związku z zaistniałą sytuacją nasuwa mi się kilka pytań...

Może ta odpowiedź da Ci do myślenia i rozwiąże Twój problem
2020-04-13 19:00
  leon Posts: 582 Ostrzeżenie: 0
Każdy restart sterownika jest zapisywany na karcie jako ZDAŻENIE,może to kilka kb ale z czasem tego się nazbiera,najlepiej jest przed sezonem grzewczym,wyjąć kartę,zawartość przelać na kompa a kartę sformatować.Tym sposobem pozbywamy się niepotrzebnych śmieci
2020-11-21 23:11
  leON22 Posts: 5961 Ostrzeżenie: 3
leON22 napisał » 2018-02-01 07:39
Witam , seba w takim razie , czy byłaby taka możliwość kopiowania zawartości danych zawartych w dedykowanej karcieSD sterownika , wglądu w jej zawartość online , bez wyciągania jej ze sterownika 
PS.  Można by sobie robić jej Beckup raz na tydzień , tak dla bezpieczeństwa przed utratą danych czko 

Odświeżę kotleta, może dostanę odpowiedź na moje pytanie, z góry wielkie THX 
First pagePrevious page2 / 2Next pageLast page
Users on-line: bonus, Dondon123, Jan727usz, karold4, Lube, Mariuszj, Mariuszr70, melon12, Mirek23, Naimad, pawel_radlin, ssiiwwyyy1992, Tomek0816, tskulik