Forum eCoal.pl v3.5 Problem z temp. wewnętrzną Subskrybuj | ||||
Pierwsza stronaPoprzednia strona2 / 4Następna stronaOstatnia strona | ||||
|
||||
konto usunięte
|
Czujnik powinien być z pół metra za zaworem, i warto go ocieplić, choćby kawałkiem standardowej pianki do ocieplania rur.
|
|||
|
||||
eldorades
|
||||
|
||||
konto usunięte
|
Jak przełączysz napęd w tryb ręczny, i zamkniesz zawór to temp spada ? Jeśli nie, to ustaw poprawnie przesłonę zaworu, sprawdź czy parametry siłownika są dobrze wpisane itd. Bo na razie działa źle.
|
|||
|
||||
eldorades
|
Przełączyłem zaw w tryb ręczny, napisane są na nim parametry: 140/35 s.
|
|||
|
||||
konto usunięte
|
Nie zawór w tryb ręczny a siłownik/napęd. Tak w ogóle, to chyba właśnie masz go stale w trybie ręcznym, i możemy tu sobie deliberować do wiosny.
|
|||
|
||||
eldorades
|
||||
|
||||
konto usunięte
|
O to. W takim razie zdejmij napęd, ustaw zawór na zamknięty, napęd w trybie ręcznym na zero i załóż go poprawnie. Tam gdzie dałeś czujnik masz odejście na podłogę, a w górę ? |
|||
|
||||
eldorades
|
Jeśli chodzi o instalację, to u gory jest tylko odpowietrznik. Co masz na myśli piszac załóż go poprawnie? Ustawilem zawór w pozycji poziomej pomiędzy niebieskim i czerwonym kolorem, temperatura spada.
|
|||
|
||||
konto usunięte
|
Wg tego co widać na Twoim schemacie, zawór jest zamknięty. A temp za zaworem wygląda na podmieszaną, czyli zawór zamknięty nie jest. Bolec blokujący możesz przestawiać co 90*, więc napęd możesz przestawić w prawidłową pozycję. Zasilanie z koła masz z lewej, z dołu powrót, w górę na podłogę tak ? Czyli wypłaszczenie na trzpieniu zaworu, przy całkowitym zamknięciu powinno być skierowane w lewo. Kierunek otwierania w lewo, czyli wypłaszczenie w dół = 100% otwarcia.
|
|||
|
||||
eldorades
|
Powrót z lewej, na dole zasilanie, u góry podłogowe. Nie jestem pewien czy w sterowniku nie jest on wpięty odwrotnie.
|
|||
|
||||
konto usunięte
|
OK, czyli zawór zamknięty, wypłaszczenie w dół, kierunek otwierania w prawo. Podłączenie nieważne, kierunek możesz w sterowniku zmienić, byle siłownik pracuje zgodnie z zaworem. Odkręć centralną śrubę, zdejmij napęd, sprawdź.
|
|||
|
||||
eldorades
|
||||
|
||||
konto usunięte
|
Przekręć o 180* i zostaw na jakiś czas. Zobaczymy. Przesłona powinna być teraz teoretycznie na dole... ale kto ją tam wie, ja nie.
|
|||
|
||||
eldorades
|
Po przekręceniu na zegarze wybiło 50 stopni. Siłownik nadal w trybie ręcznym. Przkrecilem z powrotem pozycji ze zdjęcia
|
|||
|
||||
konto usunięte
|
Mogło skoczyć chwilowo. Heh... Cypelek niby wskazuje, że przesłona jest u góry. A powinna u dołu.
|
|||
|
||||
eldorades
|
No to jeszcze jedna próba, poczekam chwilę dluzej
|
|||
|
||||
konto usunięte
|
||||
|
||||
eldorades
|
Patrzyłem na zegar nad pompą 😀 spojrz teraz, rośnie.
|
|||
|
||||
konto usunięte
|
No dobra. Ustaw przesłonę w dół czyli zawór zamknięty, a resztę masz już opisaną. Ciężko zdjąć adapter ?
|
|||
|
||||
eldorades
|
Mam chyba problem ze zrozumieniem, względu na braki w wiedzy 😀 jaki adapter? Cyepelek ustawić tak jak na zdjęciu czyli do góry?
|
|||
Pierwsza stronaPoprzednia strona2 / 4Następna stronaOstatnia strona | ||||