Forum eCoal.pl v3.5 Eko Plus 16kW Subskrybuj | ||||
Pierwsza stronaPoprzednia strona1 / 3Następna stronaOstatnia strona | ||||
|
||||
Koksik
|
Witam serdecznie Oczywiście jestem nowicjuszem i potrzebuję pomocy Dom: Domek tradycyjny z dachem dwuspadowym z piwnicą z poddaszem W załączniku załączam schemat podłączenia pieca O co chodzi; W domu mieszkam ok 3 tygodni wcześniej piec chodził i grzał
Postanowiłem spróbować grupowego albo ręcznego ustawienia, Internetu jeszcze nie mam więc nic póki co nie mogę
dodane 2016-11-25 12:26zdjęcia dodane 2016-11-25 12:40NIe mogę wstawic zdjecia a więc, za piecem mam pompkę mieszającą zasilanie z powrotem, potem jest trojnik i jedna pompe na grzejniki a druga z zaworem trjdroznym sterowanym silownikiem pompke na podlogowke na którąidzie około 28-35 stopni |
|||
|
||||
pablo
|
Dobrze zrozumiałem 16Kw na domek 88 metrów:?
|
|||
|
||||
Koksik
|
Nie.
Kondygnacja 88m2 x 2 (parter i piętro) =176m2 w zależności jak liczy piwnice częściowo ogrzewana i z czasem będzie straszenie użytkowy jak pokój widokowy dodane 2016-11-25 15:09Straszenie uzytkowy=Strych uzytkowy W Piwnicy notomiast jest pomieszczenie przeznaczona na pralnie-suszarnie i tam sobie delikatnie grzejnik chodzi. Jeżeli chodzi o klatkę to jest wliczona w te 88m2 i sama w sobie ma okolo11m2 więc do metrażu użytkowego się niby Nie wlicza ale ogrzać i tak trzeba. to samo z liczeniem pow.użytkowej pod skosami . .... według projektu pow uzytkowa domu wynosi 123m2. ja licząc pow podłogi z garażem strachem i nie odliczajac klatki mam ok 300m2? |
|||
|
||||
gmaj22
|
Klatkę liczysz podwójnie, bo kubatura około dwa razy większa. Nie ogrzewaszsz m2 tylko m3
|
|||
|
||||
pablo
|
Koksik:super sprawa by był dostęp do internetu bo tak to cięzko cos powiedziec;/
|
|||
|
||||
Koksik
|