W nowym sofcie do sterowników PELLO dodaliśmy obsługę BUFORA. Więcej informacji na forum lub w tym pliku
Forum  eCoal.pl  brak połączenia sterownika kotła z siecią. Subskrybuj
2019-02-26 20:46
  coral Posty: 33 Ostrzeżenie: 0
Jak w temacie nie mogę połączyć się ze sterownikiem przez aplikację ani przez stronę esterownik. Ruter podmieniłem na inny. Problem pojawił się nagle pierwszy raz od 3 lat. Czyżby padł sterownik. Miał ktoś podobny problem.
2019-02-26 20:52
  pawel3 Posty: 496 Ostrzeżenie: 0
Masz sterownik 2.1 Diody przy złączu Ethernet świecą. ? 
Możesz wyjąć kartę sd skopiować zawartość  format i ponownie wkleic na kartę skopiowana zawartość
2019-02-26 22:03
  karoka65 Posty: 3425 Ostrzeżenie: 1 Karoka-EKO
Jak diody "śpią" i nie pomoże co Paweł doradza to prawdopodobne że moduł zdechł, sprawdzić też przewód sieciowy czy się gdzieś do czopucha nie przytulił i przypiekł.
2019-02-27 19:08
  coral Posty: 33 Ostrzeżenie: 0

witam,
diody się palą, format karty nie pomógł, inna karta też nie pomogła. Gdzie kupić można ten moduł? jutro sprawdzę kabel
2019-02-27 19:12
  PrzemekP Posty: 1518 Ostrzeżenie: 0 ELEKTRO-SYSTEM / ADMIN
Co zwraca polecenie ping z dowolnego komputera w sieci lokalnej na adres IP sterownika?
2019-02-27 19:37
  leON22 Posty: 6507 Ostrzeżenie: 3
coral napisał » 2019-02-26 20:46
Jak w temacie nie mogę połączyć się ze sterownikiem przez aplikację ani przez stronę esterownik. Ruter podmieniłem na inny. Problem pojawił się nagle pierwszy raz od 3 lat. Czyżby padł sterownik. Miał ktoś podobny problem.

Jak to podmieniłeś na inny ? Nie możesz się połączyć na starym routerze ,czy na nowym . Jak tak czy ten nowy jest dobrze skonfigurowany ? Czy jak np. podłączysz pod niego laptop tym kabelkiem masz na nim net 
2019-03-06 07:30
  coral Posty: 33 Ostrzeżenie: 0
Nie mogę połączyć się na starym ruterze i na nowym. Myślałem że to wina rutera ale widzę że nie mam rejestracji danych od 21.02 a nowy ruter mam od 24. Jak wpisuje ip sterownika z komendą ping to mam komunikat czas przekroczony. W przeglądarce też nie działa. Zostaje kabel do sprawdzenia. Nowy jest dobrze skonfigurowany wszystko na nim śmiga.

dodane 2019-02-27 19:44Jutro sprawdzę kabel. 

dodane 2019-02-28 10:12Witam, 
dziękuje za pomoc. Przeczytałem posty jeszcze raz i widzę że popełniłem błąd. Sformatowałem całą kartę nie kopiując danych i nie wklejając ich z powrotem. Czy to może mieć wpływ. kabla jeszcze nie sprawdzałem.
dodane 2019-03-06 07:30Witam,
problem rozwiązany. Uszkodzony przewód

Pozdrawiam.
Użytkownicy online: Sahryn66